Β΄ Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Κινητικότητα Επιμόρφωσης ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ Προσωπικού μέσω του Προγράμματος Erasmus+ 2016-2017

Σας ενημερώνουμε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος ERASMUS+ εγκρίθηκε η δράση που αφορά σε μετακινήσεις διδακτικού και διοικητικού προσωπικού σε Πανεπιστήμια, οργανισμούς και επιχειρήσεις του εξωτερικού με σκοπό την επιμόρφωση.

Το ποσό που εγκρίθηκε μπορεί να χρηματοδοτήσει περίπου μετακινήσεις για διδακτικό και διοικητικό προσωπικό συνολικά, η κατανομή των οποίων θα καθοριστεί από την Επιτροπή Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων ανάλογα με τον αριθμό των αιτήσεων των δύο κατηγοριών των υποψηφίων.

Οι οδηγίες και όλα τα σχετικά έντυπα για την υλοποίηση των μετακινήσεων είναι ανηρτημένα στην ιστοσελίδα του Τμήματος Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων https://eurep.auth.gr/el/staff/training  (Κινητικότητα Προσωπικού / Erasmus+ Επιμόρφωση[EU,Τουρκία] / Επιμόρφωση Προσωπικού 2016-2017/Οδηγίες & Έντυπα). Οι μετακινούμενοι θα λάβουν επιχορήγηση:

α) για τις δαπάνες ταξιδίου ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση και 
β) για τις ατομικές δαπάνες ανάλογα με τη χώρα υποδοχής.

Σημειώνεται ότι η επιχορήγηση σκοπεύει να αντισταθμίσει τις πρόσθετες δαπάνες κινητικότητας (ταξιδίου και ατομικές δαπάνες) στη χώρα υποδοχής και δεν αποσκοπεί στην κάλυψη του συνόλου των δαπανών που συνεπάγεται η επιμόρφωση στους φορείς του εξωτερικού

Α. Προϋποθέσεις συμμετοχής

  1. Ο/Η υποψήφιος/α πρέπει να είναι μόνιμο μέλος ΔΕΠ του ΑΠΘ ή να έχει σύμβαση εξαρτημένης σχέσης εργασίας με το ΑΠΘ, που να είναι σε ισχύ κατά τη διάρκεια της μετακίνησης.
  2. Η δραστηριότητα να αφορά αποκλειστικά σε επιμόρφωση-κατάρτιση στο αντικείμενο ενασχόλησης και ΟΧΙ συμμετοχή σε συνέδριο, έρευνα, διδασκαλία κ.λπ.
  3. Η διάρκεια της επιμόρφωσης θα πρέπει να κυμαίνεται από 2-5 ημέρες συν 2 ημέρες το μέγιστο για τη μετακίνηση από και προς το εξωτερικό και να περιλαμβάνει τουλάχιστον 2 διαδοχικές εργάσιμες ημέρες για  επιμόρφωση. Θα πρέπει να υλοποιηθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2017.
  4. Το Διδακτικό προσωπικό έχει δυνατότητα συμμετοχής στο Πρόγραμμα, ενώ κάνει χρήση των τύπων αδειών βάσει της υπ’ αριθμ. 2933/9-11-2016 απόφασης της Συγκλήτου, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται οι όροι του Προγράμματος (π.χ. εξαιρούνται τα συνέδρια) και δεν υπάρχει αλληλοεπικάλυψη εξόδων.

Β. Διαδικασία Επιλογής

Για τη συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής ο/η υποψήφιος/α πρέπει έως τις 30 Μαρτίου 2017 (ώρα 16:00) να υποβάλλει ηλεκτρονικά τα παρακάτω σκαναρισμένα έγγραφα μέσω του συνδέσμου   https://eurep.auth.gr/el/outgoingstaff/applySTT χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του ιδρυματικού του/της λογαριασμού:

  1. Ηλεκτρονική Αίτηση. Μετά την ολοκλήρωση της υποβολής αποστέλλεται αυτοματοποιημένο μήνυμα για επιβεβαίωση της υποβολής της αίτησης.
  2. Επιστολή Αποδοχής (Invitation Letter/Letter of Acceptance) από το Ίδρυμα Υποδοχής. Σχετικό υπόδειγμα διατίθεται αναρτημένο.
  3. Το έντυπο TrainingMobilityAgreement στην αγγλική γλώσσα ευκρινώς σκαναρισμένο, σφραγισμένο και υπογεγραμμένο από α) τον/την υποψήφιο/α β) τον Πρόεδρο του Τμήματος και γ) από τον Φορέα Υποδοχής. Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σύμβασης.
  4. Μετάφραση της δεύτερης σελίδας του  Training Mobility Agreement στην ελληνική γλώσσα.
  5. Βεβαίωση από τον Πρόεδρο του Τμήματοςγια το όφελος της μετακίνησης (υπογεγραμμένη και σφραγισμένη). 

Πέραν της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας η Ηλεκτρονική Αίτηση θα απενεργοποιηθεί και κανένα έγγραφο δεν θα γίνει δεκτό.

Γ. Κριτήρια Επιλογής

Η επιλογή των αιτήσεων γίνεται από μέλη της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτωνβάσειτων παρακάτω κριτηρίων επιλογής κατά σειρά προτεραιότητας:

  1. Προτεραιότητα σε όσους δεν έχουν μετακινηθεί μέσω του προγράμματος κατά τα τελευταία τρία  έτη.
  2. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας που στοχεύουν στην εκπαίδευση καινοτόμων τεχνολογιών, μεθόδων και συστημάτων εφαρμογής.
  3. Προτεραιότητα ενός ατόμου σε περίπτωση υποβολής αίτησης πέραν του ενός από το ίδιο Τμήμα και  για παρόμοιο πρόγραμμα, για να δοθούν ίσες ευκαιρίες σε όλα τα Τμήματα (με βάση το κριτήριο της αντιπροσωπευτικότητας των Τμημάτων και όχι της αναλογικότητας του αριθμού των υποψήφιων ανά Τμήμα).  Σ’ αυτή την περίπτωση προηγούνται οι χαμηλότερες βαθμίδες ΔΕΠ.
  4. Προτεραιότητα στα σχέδια εργασίας των οποίων  οι οργανισμοί υποδοχής είναι εταιρείες ή επιχειρήσεις (για θετικές και τεχνολογικές επιστήμες) και κατόπιν τα Ανώτατα Ιδρύματα και Ερευνητικά Κέντρα ή Εργαστήρια.        

Σημειώνεται, επίσης, ότι θα δίνεται προτεραιότητα στο προσωπικό που ανήκει στην κατηγορία των Α.Μ.Ε.Α. βάσει του Ν. 4186 (ΦΕΚ 193/17-9-2013).

Η μετακίνηση μπορεί να υλοποιηθεί, εφόσον ο/η υποψήφιος/α μετακινούμενος/η έχει λάβει επιστολή έγκρισης της μετακίνησης από το Τμήμα Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.

Μετάβαση στο περιεχόμενο