Η φοιτητική ομάδα L’ Aurealis νικήτρια στον ελληνικό τελικό του παγκόσμιου φοιτητικού διαγωνισμού L’ Oréal Brandstorm

 

«Η καινοτομία και η τεχνολογία στην υπηρεσία της υγείας του δέρματος». Με πυρήνα της επιχειρηματικής της ιδέας αυτή την πρόταση, που ενσωματώνει την ψηφιακή τεχνολογία στη φροντίδα του δέρματος σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς, η φοιτητική ομάδα LAurealis, με δύο μέλη από το ΑΠΘ και ένα μέλος από το ΠΑΜΑΚ, αναδείχτηκε νικήτρια στο εθνικό σκέλος του παγκόσμιου φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας L’ Oréal Brandstorm, παίρνοντας ταυτόχρονα «το εισιτήριο» για τον μεγάλο τελικό, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019, στο Παρίσι. Στη γαλλική πρωτεύουσα η ελληνική ομάδα θα διαγωνιστεί με τις αντίστοιχες καλύτερες ομάδες απ’ όλο τον κόσμο με έναν κοινό στόχο, την εμπορική υλοποίηση της ιδέας τους.

Tη νικήτρια ομάδα L’ Aurealis αποτελούν η προπτυχιακή φοιτήτρια του Τμήματος Χημείας του ΑΠΘ, Αναστασία- Μαρία Μαμαλίγκα, η απόφοιτη πλέον (19/3) του Τμήματος Φαρμακευτικής του ΑΠΘ, Εριέτα Μανούση, και ο προπτυχιακός φοιτητής του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Κωνσταντίνος Αλαμάνης.

 

Το θέμα του φετινού παγκόσμιου διαγωνισμού της L’Oréal, ο οποίος ξεκίνησε το Φθινόπωρο του 2018, ήταν «Inventing the future of skin care for health conscious consumers Δημιουργώντας το μέλλον της φροντίδας του δέρματος για καταναλωτές που ενδιαφέρονται για την υγεία τους». Φοιτητές από όλο τον κόσμο κατέθεσαν τις ιδέες τους, στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν το μέλλον της περιποίησης του δέρματος, για καταναλωτές ευαισθητοποιημένους στο θέμα της υγείας.

 

Στο ελληνικό σκέλος του διαγωνισμού συμμετείχαν, με την αποστολή βίντεο, καθώς κι άλλου υλικού στο οποίο ανέπτυσσαν την ιδέα τους, 83 ομάδες, που προέρχονταν για πρώτη φορά φέτος από όλα τα ελληνικά Πανεπιστήμια. Προϋπόθεση για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό ήταν τα μέλη των ομάδων, είτε φοιτητές είτε απόφοιτοι, να μην έχουν προχωρήσει σε σπουδές μεταπτυχιακού ή διδακτορικού επιπέδου, καθώς και να μην  έχουν εργαστεί για περισσότερο από δύο χρόνια.

 

Στις αρχές Απριλίου ανακοινώθηκαν οι 4 ομάδες που προκρίθηκαν στον τελικό, οι οποίες στη συνέχεια παρουσίασαν, στην Αθήνα, τις ιδέες τους στην κριτική επιτροπή της  L’ Oréal  και λίγο αργότερα ανακοινώθηκε η νικήτρια ομάδα.

 

Κριτήρια για την τελική επιλογή αποτέλεσαν ο βαθμός καινοτομίας, η δυνατότητα υλοποίησης της ιδέας, η χρησιμότητά της, καθώς και η δυνατότητα μετεξέλιξής της.

 

 «Όμορφο δέρμα σημαίνει υγιές δέρμα. Η ιδέα μας εστιάζει στην εκπαίδευση του καταναλωτή στην κατεύθυνση της πρόληψης του καρκίνου του δέρματος με έναν πρακτικό και φιλικό τρόπο. Στόχος μας είναι να κάνουμε την πρόληψη τρόπο ζωής για όλους», εξηγούν τα μέλη της φοιτητικής ομάδας L’ Aurealis.

Το Brandstorm είναι διαγωνισμός καινοτομίας της L’Oréal, που πραγματοποιείται από το 1992 σε πάνω από 60 χώρες και έχει προσελκύσει στη διάρκεια των 27 χρόνων 200.000 φοιτητές παγκοσμίως. Φέτος, η L’Oréal εγκαινιάζει το Βραβείο Διεθνούς Επιχειρηματικότητας, το οποίο δίνει στη νικήτρια ομάδα τη δυνατότητα να δώσει «σάρκα και οστά» στην ιδέα της, συμμετέχοντας σε ένα τριμηνιαίο πρόγραμμα μαθητείας στο Station F, το μεγαλύτερο campus για startups στον κόσμο και συνεργάτη της L’ Oréal, στο Παρίσι.

Μετάβαση στο περιεχόμενο