ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Στο πλαίσιο του έργου στρατηγικής συνεργασίας Erasmus+ Intercultural Communication and Linguistic Upgrade in a Digital Environment INCLUDE https://include.vub.hr/ με επιστημονικά υπεύθυνη τη Δρ. Βασιλεία Καζαμία διοργανώνεται διαδικτυακή εκδήλωση για την επιστημονική κοινότητα το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022 ώρα 12.00.

Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν από τα 3 συμμετέχοντα πανεπιστήμια, Bjelovar University of Applied Sciences, Κροατία Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Ελλάδα, ISAL Πορτογαλία τα αποτελέσματα του έργου καθώς και απόψεις φοιτητών που συμμετείχαν στο έργο.

Ο σύνδεσμος της εκδήλωσης:

Topic: INCLUDE – Multiplier event
Time: Feb 26, 2022 – 10:00 (Madeira)/ 11:00 (Croatia)/ 12:00 (Greece)

Join Zoom Meeting
https://us06web.zoom.us/j/2170200400?pwd=U1BIOC84WGtCUDQ5U3Vmb0VPVE1idz09

Meeting ID: 217 020 0400
Passcode: 475442

Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση.

Με εκτίμηση

Για την ομάδα έργου INCLUDE

Δρ. Βασιλεία Καζαμία

Η εκτιμώμενη διάρκεια είναι 45-60 λεπτά. Η εκδήλωση δεν θα ηχογραφηθεί, αλλά για τις ανάγκες της τεκμηρίωσης του έργου θα γίνει λήψη εικόνων. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να είστε στις εικόνες, απενεργοποιήσετε την κάμερα.

Σύντομη περιγραφή του έργου

Το έργο υλοποιήθηκε το κατά το 2021-2022 εξ αποστάσεως με τη συμμετοχή 30 φοιτητών από 3 πανεπιστήμια της ΕΕ.

Αναλυτικά, το ΑΠΘ μαζί με τους εταίρους Bjelovar University of Applied Sciences και ISAL καθώς και με βιομηχανικούς εταίρους υλοποιήσαν εκπαιδευτικό υλικό για τη διαπολιτισμική επικοινωνία και τη βελτίωση των επικοινωνιακών δεξιοτήτων στα αγγλικά για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας και της ανταγωνιστικότητας στην αγορά εργασίας.

Τα πνευματικά προϊόντα αποτελούνται από α)ολοκληρωμένη μελέτη ανάλυσης αναγκών σε τρεις χώρες, β)πρόγραμμα και σχέδιο υλοποίησης του κοινού μαθήματος, γ) εγχειρίδιο και διδακτικό υλικό δ) βίντεο και είναι όλα διαθέσιμα ως υλικό OER που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ελεύθερα.

Πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά πιλοτικά μαθήματα σε 30 φοιτητές από τα τρία πανεπιστήμιά και αξίζει να σημειωθεί ότι περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες προέρχονται από ευάλωτες και λιγότερο εκπροσωπούμενες ομάδες φοιτητών.

Μετάβαση στο περιεχόμενο